Mulakan Dengan...

30 April 2009

Virus! Virus! Virus!

Alkisah nak di ceritakan pada hari satu yang lepas, sekolah saya telah mengadakan kurus LADP untuk eduwebtv di SMK Seberang Temerloh...Kurus ini memberi pendedahan tentang bagaimana cara melayari eduwebtv untuk diaplikasikan dalam pnp..

Sewaktu kursus itu di adakan, laptop kesayangan saya ni la digunakan untuk tujuan presentation oleh presenter2 sewaktu kursus di jalankan..Selesai kursus saya pun terus balik ke kampung... pada pagi ahad saya pun trylah buka laptop untuk cari bahan bagi penyampaian tazkirah di perhimpunan sekolah.. tetiba laptop saya gelap semacam.. & sampai 1 tahap tu dia keluar msg menyatakan ada problem kat sistem32 dan ini telah membuktikan komputer saya telah diserang virus bukan virus influanza A1 ye.. huhuh...adoii yaii.. habis la gambar2, lagu2,file2 dan lebih mengecewakan segala video2 program kat sekolah yang saya buat x dapat diselamatkan... dah ler kemain susah nak buat video ni...

tapi x apalah kan, adalah hikmah setiap kejadian ini.. anyway alhamdulillah ala kulli hal... yang pasti kena redhaa... stayy cool..

No comments: