Mulakan Dengan...

19 January 2009

Semoga menjadi anak yang baik....


Saya baru jer balik dari hospital temerloh petang tadi... Eh jangan terkejut lak saya bukan sakit apapun, alhamdulillah setakat ni masih diberikan kesihatan yg baik.. saya pergi ke hospital tadi hanya sekadar melawat rakan sekerja iaitu hana yang baru sahaja selamat melahirkan anak yang kedua... baby boy... saya bersama teacher azwani, cikgu Aliza, Cikgu Habibah sampai hospital dlm pukul 5.30 dan terus ke wad bersalin.. sampai je terus nampak baby yang masih kemerahan sedang asyik tidur.. comelnyer..baby yang masih belum diberikan nama tu selamat lahir tepat pukul 10.15 pagi tadi..tak lama selepas tu datang pula Ustazah normah dan Cik huda.. so riuh rendah la sekejap di wad tu...at least kedatangan kami dapat mengubat kesakitan yang di rasai oleh hana.. w/pun alhamdulillah baby yang dilahirkan selamat dan ibunya juga nampaknya sihat...so saya mewakili warga SKCP mengucapkan tahniah kepada hana sekeluarga semoga baby yang comel itu menjadi anak yang baik, mendengar kata, pintar, soleh dan berjaya di dunia & akhirat..InsyaAllah..

No comments: