Mulakan Dengan...

18 December 2008

Meeting dah stat....


Salam.. ucapan selamat menghabiskan sisa2 cuti anda ditujukan khas untuk guru2 yang mengunjungi blog ni... pejam celik pejam celik dah nak abis cuti, so bermakna sesi persekolahan akan bermula.. disamping tu juga akan berlabuhnya tirai tahun 2008 dan kita akan masuk tahun berikutnya 2009. So macamana dengan azam n cita2 anda pada tahun lepas? Adakah anda berjaya mencapai atau azam tu sekadar berlalu dan pergi sahaja?? Ok nanti kita cite topic ni akan datang.. cuma saya nak kongsi disini berkenaan dengan persiapan untuk sesi sekolah yang baru. Pada hari semalam saya n beberapa guru yang lain telah bermesyuarat untuk membuat jadual bertugas.. Guru yang terlibat ialah cikgu shahrul nizam, cikgu rosnah, teacher hasliza, saya n GPK1 Cikgu Habibah.. boleh tahan la susah untuk menyusun jadual ni apatah lagi apabila ketua ajk jadual ni iaitu Ustazah Mazaiha telah bertukar ke sekolah baru di Raub.. Tapi oleh kerana penin n ada pertukaran guru baru yang akan masuk jadi ajk hanya menyusun jadual untuk masing2 dahulu... di kesempatan itu juga kami sempat berborak sakan ( iyelah kan dah sebulan lebih x jumpe) dengan guru2 yang kebetulan datang sekolah.. boleh tahan la banyak ceritanya.. demam chikunya, kenduri kendara, raya haji, rumah baru, pindah sekolah, beli periuk serbaguna, isu tanah runtuh, pasal artis mawi nak kawin pun termasuk sekali.. hehehe...tapi akhirnya disusuli dengan adegan sedih apabila hari semalam juga hari terakhir berjumpa dengan cikgu norateka & ustazah mazaiha.. cikgu norateka akan berpindah ke SK Pancing Timur, Kuantan manakala Ustazah Mazaiha akan bertukar ke SK Ulu Atok Raub.. huhuh... kepada kak tieka nanti kalau saya nak masak kek saya cari kak tiek ek.. pastu kalau buat ayam golek ke, kek coklat ke jangan lupa kat saya nih.. Untuk Kak Mazaiha pulak.. nanti dah takde kamus arab bergerak saya... susahlah saya nak buat rujukan nanti.. hehe.. tapi xpe sms n telefon kan masih ada.. Walaubagaimanapun maaf dipinta seandainya terdapat salah dan silap sewaktu kita bersama di SKCP & moga Kakak berdua terus success n tabah dalam menjalankan tanggungjwab sbg seorang pendidik yang ikhlas n berjaya di sekolah baru nanti....

1 comment:

hobenz said...

salam...selamat menyambut tahun baru hijrah n masihi...semoga awk sentiasa dirahmati dilindungi allah dan diketemukan insan yg soleh..:)