Mulakan Dengan...

14 June 2009

Cuti2 Cik kelisa (Bhg 2)

Salamualaikum.. Cik_Kelisa in d house gain.......Huhu..

Alhamdulillah Cik Kelisa n Family baru sahaja pulang dr bercuti di Kelantan & Terengganu... Kami bertolak ke Kelantan pada 8/6(Isnin) dan perjalanan memakan masa 7 jam tu membuatkan kami berasa sedikit bosan... Sampai di KB lebih kurang pukul 5 petang dan kami berehat di apartment (sewa) yang terletak di tengah bandar KB..

Tujuan utama lawatan ini ialah untuk bershoping so tempat yang kami pergi semuanya hanya berkaitan dengan aktiviti shoping sahaja seperti Wakaf Che Yeh, Pengkalan Kubor, Rantau Panjang..

Dan antara aktiviti yang paling best apabila kami di jemput oleh housemate saya Azwani untuk makan tengahari di rumahnya di Pasir Mas.. Huish.. sedap menu yang di hidangkan antaranya Ayam masak percik, Singgang Daging, Sambal, Nenas berlada dan banyak lagi... Kami makan sepuas hati maklumlah perut tengah lapar waktu.. anyway thanks a lot untuk Wanie n Family kerana sudi menjemput kami...

Selang sehari ketika perjalanan pulang ke pahang kami solat di masjid terapung dan shoping untuk kali terakhir di pasar payang terengganu... By the way, thanks to my bro Mohd Zarni atas segala keikhlasan support our travel (tempat tinggal/makan minum).. hujung tahun ni jangan lupa senaraikan nama cikelisa lagi untuk lawatan ke sabah/sarawak plak ye.. uhuk2..

No comments: